Metaforic vorbind

Mi-am recapatat (nu vederea!) “lumina” in my room. Becul meu functioneaza din nou .

Din reflex in seara asta, cand am intrat in camera, l-am aprins. Mi-am rotit ochii prin camera apoi l-am stins. Mi-am aprins tot veioza.

Lumineaza mai putin “defectele”. Vad atat cat trebuie… cat sa nu ma impiedic prin intuneric! In plus ascunde dezordinea mesei, cartile imprastiate sau hainele lasate in locuri nepotrivite. Implicit nu imi da nevoia imperioasa de a le pune in ordine…merge si-asa!

Nu-mi mai place lumina pentru ca spune adevarul despre mine si lucrurile din jurul meu.

Oare ma voi obisnui chiar si cu intunericul?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarii:

Irina spunea...

O piesa cu un titlu potrivit:P http://www.youtube.com/watch?v=tmK1WMQn2HI&NR=1

Trimiteți un comentariu