All I want is you

Un vis e pe cale sa se intample. Mai exact, vreau sa merg pe 9 octombrie la Roma, la concertul celor de la U2 (cred ca v-ati dat seama din postarile de pana acum ca sunt mare fana :D). Sper sa mai gasesc bilete atunci cand voi avea banii necesari.

Oricum, partea faina-i ca a venit vremea…vremea in care “To do list” e mai mult decat insirare de vise mai mult sau mai putin realizabile.

A venit vremea sa traiesc.

A venit vremea sa ma opresc din asteptat. E inutil. Am asteptat sa cresc, sa termin liceul, sa intru la facultate, sa ma mut in Iasi, sa termin facultatea, sa iau licenta, sa am un job. Dar prea putin am trait in prezent. Prea putin am iubit ziua de azi. Prea mult am iubit un “maine” care nici macar nu a mai venit.

A venit vremea sa imi traiesc viata asa cum stiu.

Vreau sa fiu fericita. Stiu ca pot.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarii:

trytounderstand spunea...

a volte è difficile avere quello che si vuole... purtroppo.
Come va, Cla'?

Trimiteți un comentariu