Planuri

E fix 4:17 si a trecut fix o ora si 17 minute de cand ma invart in pat in cautarea “somnului pierdut”.

Mananc un mar de nebuna, dupa ce am mestecat o hubba bubba care mi-a parvenit din motive nebanuite…urmeaza pe lista laptele cu cacao :)).  Stiu ca somnul nu se ademeneste cu absolut nimic, cel putin nu in cazul meu.

cat m-am foit in ultimele ore mi-am imaginat ce as face cu multe milioade de euro daca le-as castiga la loto. Si cum nu intentionez sa ma culc prea curand cred c-o sa va povestesc una, alta.

asa ca daca asa avea bani multi, castigati fara munca peste noapte, acestia ar fi folositi la:

- apartamente pentru tot clanul nostru;

- renovarea casei parintesti 100%;

- masini la tot clanul  :)) ((care nu au, au prioritate!! :P)

- asigurari de viata/sanatate la tot clanul;

- plata la zi a tuturor datoriilor clanului;

- achitarea tuturor ratelor clanului;

- spitalizare in cele mai bune clinici pentru mama;

- absolvirea de munca pentru tatal meu pana la sfarsitul zilelor lui;

- cate 5/ 10 milioane pentru toti prietenii mei (care-s multi) si pentru toti oamenii de care stiu eu ca au necazuri sau datorii la asociatie;

- cadouri…din alea perfect alese…pentru oamenii faini din viata mea;

- achitarea datoriilor morale;

- bursa de studii lui Iui Iuli in ce vrea el si unde vrea el;

- nunta lui Adi integral (despre Gutza…am inca retineri :)) )

- m-as interesa unde locuiesc bunicutele singure si le-as duce bunatati :)

- as angaja menajera pentru bunicul si i-as luat cele mai tari undite!!!

- as trimite prietenii de familie in excursii/ concedii. oamenii astia nu au facut altceva decat sa munceasca o viata intreaga din greu.

- l-as aduce pe Cata&Co din nou in Romania (i-as face si o firma misto ca sa aiba ocupatie :P );

- as vizita doamnele cunoscute la Cluj si le-as plimba pe fiecare in parte…le-as darui cate o zi de neutat in care sa uite de boala si suferinta lor;

- pe Alexandrina (un suflet scump de fata care a trebuit sa renunte la singurul ochi cu care mai vedea, pentru a ramane in viata…acum e oarba…) as proteja-o; i-as angaja o asistenta personala care sa o invete sa se bucure de viata; as avea eu grija sa aiba de ce se bucura!!! si ea si batranii ei parinti…

- as duce electricitatea pana la casa lui Naomi (o fetita de care m-am atasat mult intr-un context nefericit: dubla fractura la ambele picioare intr-un accident stupid. vindea flori de primavara si a lovit-o un dobitoc…). pun pariu ca nici acum nu exista lumina in casa aia. Doar daca au primit un alt generator!

- as lua muuulte bunatati si lucruri frumoase pentru tanti Marioara, matusa mamei mele.Mi-a fost ca o bunica. Si acum are 80 de ani si are diabet. Desi de la tara, are un simt estetic foarte dezvoltat… :)  i-as cumpara haine noi!!! :)

- as aduce-o pe matusa mea din Bucuresti in Iasi ca sa ii fie mai aproape mamei. Stiu cat de mult sufera amandoua din cauza distantei. si ea..din cauza vietii care a luat-o in directii nedrepte…

- pentru tanti Dina as angaja sofer sa o duca oricand vrea la mormantul sotului ei si sa o aduca teafara acasa…

- as face niste pietre mult mai frumoase de mormant si bancute si pitici printre flori…unor oameni care au fost grozavi. desi stiu ca dupa moarte astea nu mai au nici o valoare…dar stiu ca s-ar bucura enorm!!

- as face cadou “dusmanilor” mei o camera foto faina + o excursie in Europa. N-ar afla in veci ca e de la mine! :) Oricum toti suntem rai la un moment dat. asta nu inseamna ca nu avem suflet si vise!

- i-as da 2000 euro lui Cristi sa-si plateasca datoriile. sigur nu i-ar accepta. Dar parintii lui sigur da :))

- pe Irina as muta-o singura. platesc eu chiria! :)) Promit!! Daca esti cuminte poate iti cumpar garsoniera :P

- lui Edi i-as lua o super camera foto, cea mai tare :)

- Cosminei i-as da un job si i-as plati facultatea :)

- pentru verisoarele mele muuulte haine si cosmeticeeeeeee!!! :P

- pentru Sorinel, colegutu meu drag…ce vrei tu mama! numa cere !! :))

 

Cred ca pana maine dimineata fac lista cu cei care primesc 5 milioane in plic :)). Cred ca imi trebuie 2 foi fata-verso…sunt multi...pe unii i-am vazut o singura data. pe altii ii stiu de mica.

Nici nu stiu daca mi-a mai ramas bani de-o inghetata :))

da’ presupunand ca mai sunt din plin pentru mine ar fi putine: un apartament colorat plin de flori totdeauna, o masina mica, un ONG care sa invete oamenii sa traiasca si sa fie fericiti, o “crasma” cu muzica buna si pian…

Cu restul as calatori in toata lumea alaturi de un om drag. As veni lunar acasa ca sa imi vad familia. Ce rost au banii daca nu te poti bucura de ei cu cei pe care ii iubesti? :)

ps. mi-am amintit ca vreau sa mai scap un om de la rate. se stie el care :))

om drag. normal. :))

Tu ce-ai face daca ai castiga la loto?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarii:

trytounderstand spunea...

...

Trimiteți un comentariu