The proposal

M-am uitat la filmul asta si nu-i chiar siropos pentru o comedie romantica. In schimb tot m-a infectat cu dorinta de fi lovita de o dragoste mare, nebuna din care sa nu mai vreau sa scap. :) imi spun ca astea sunt doar filme si ca realitatea e diferita.

Dar..dar daca totusi asa ceva exista? Daca totusi as face bine sa caut si sa nu ma opresc din cautat pana cand nu il voi gasi pe EL, cel care e in stare sa imi ofere dragoste in starea ei pura?

Amuzant e ca mai urgent tre sa-mi gasesc un job, nu marea iubire. dar ce-are daca imi permit sa visez si eu un pic? In plus…e 3:30, ora Romaniei… Cine are chef sa fie cu picioarele pe pamant la ora asta?

:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comentarii:

Irina spunea...

E in ordine sa mai si plutesti. Dar du-te, wey, si te culca:)

Clau spunea...

haidi breeeeeeeee. e inca devreme pentru noi, pasarile de noapte. ma suni tu? te sun eu? :))

Anonim spunea...

Spui ceva care mi se pare putin gresit. Nu cred ca trebuie sa-l cauti doar tu pe el. Trebuie sa va gasiti unul pe altul si sa va puteti oferi unul altuia dragoste. Daca te grabesti foarte tare e posibil sa treci pe langa el si sa nu-l observi. Asa ca ia-o usor! :)

Clau spunea...

:) edi. dar nu ma grabesc nicaieri! era doar efectul filmului si un strop de visare. Concretul e diferit! Si cred ca Dumnezeu va face asa cum e mai bine. Nu am un plan. Nici nu am nevoie de el. :)

ps. nu il caut :) era doar un mod de a spune ca nu merg pe principiul "primul venit, primul servit"

Chrisstiaan spunea...

stii, nimanui nu-i este interzis sa viseze (mai ales la 3 si ceva noaptea :D )! daca stai si il astepti Mr. Perfect, e posibil sa stai o viata intreaga si el sa nu mai ajunga! filmele sunt inspirate din viata, cu putine adaugiri, mult mai multe lacrimi si iluzii la care aspiram cu totii! mai grav este atunci cand ne vom trezi si vom realiza ca viata a trecut pe langa noi si Mr/Miss. Perfect la fel, doar ca in momentul in care el/ea isi croia drum in calea noastra, noi il/o ignoram, cautand...perfectiunea! (vezi...If Only)

Trimiteți un comentariu