concurs foto

Particip acum la un concurs organizat de S.P.E.R. si am vazut ca premiul cel mare e o camera DSLR la care tot visez de ceva vreme. Mi-am pus si eu o foto dar e stilul ala de concurs care vrea mai degraba sa aduca vizitatori site-ului decat sa premieze o fotografie buna. Asa ca daca te voteaza cunoscutii ai sanse, daca nu…Rugamintea mea pentru cei care mai citesc blogul meu este: VOTAAAAAAAAATI-MAAAAA! :P  aici.

Voturile se pot face pana pe 15 noiembrie, cate unul pe zi de la acelasi ID.

sarumana :P

ps. asta-i poza cu care particip.

stay

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comentarii:

Anonim spunea...

O sa incerc sa iti dau cate un vot in fiecare zi :)

Clau spunea...

merci frumos edi :)bafta si tie la concursul la care participi. te-am votat :P

Trimiteți un comentariu