Ceai la halba si paine cu gem

Se pare ca in sfarsit am descoperit un film care sa ma multumeasca. Poate din setea de real am cautat altceva decat o comedie romantica (si o sa ma contrazici george, dar chiar nu reflecta realitatea siropoasele comedii…nici macar nu ma amuza).

si am gasit: “Two lovers”. Si daca nu as fi atat de haotica in idei, cred ca as putea face o frumoasa prezentare a filmului. Dar nici macar nu voi incerca. Stiu care mi-e locul. Important e ca am ramas cu un gust bun, desi filmul e o drama in toata puterea cuvantului.

daca ai un pic de spirit de observatie vei vedea cat de fain este surprinsa natura umana, iubirea, depresia, dezamagirea, alegerile, esecul…toate la un loc. aproape ca respiri intr-un ritm cu personajele. Da! Aici am gasit o parte din viata reala. Nu m-am regasit decat in prea putine lucruri dar am avut ocazia sa privesc din exterior si sa vad o imagine de ansamblu, sa judec situatiile in nuante de gri, sa exersez empatia si obiectivitatea.

am apreciat (sau am remarcat) multe la filmul asta si o sa vi le insir cu liniuta:

-  filmul surprinde grozav de bine dificultatea de relationare a individului dupa ce a suferit o grea deceptie; discutiile uneori fara noima sau imposibilitatea de a oferi atentia cuvenita subiectelor, lipsa implicarii reale sau ezitarea de a se lasa descoperit…

- parintii tipului sunt grozavi; cel putin mama acestuia…desi un pic americanizata, in scena “fugii” lui cu blonda, mama tipului e geniala (iar hiperbolizez? :P)

-  tipul doarme “somnul depresivului”…acela in care refuzi sa te trezesti pentru ca realitatea e mult prea dificila…asa ca amani si te cufunzi in visare…

- blonda il intreaba ce ar alege sa faca, daca ar avea libertatea sa aleaga orice…el raspunde: fotografia… :)

- mi-a placut faza in care tipul si blonda vorbesc (e mult spus vorbesc) in toiul noptii, neglijand distanta considerabila dintre ei…ca si cum eu as urla acum la vecinul de vizavi (apropo e 3:11) :P

- tipul se joaca la un moment dat cu un chibrit si il priveste cum arde. ma trezesc si eu facand asa ceva uneori! :)  e un mod aparte de a arde un chibrit :)

- e trist cercul asta vicios.blonda iubeste un barbat insurat care o intretine, o duce la opera, o imbraca, o hraneste. se simte mizerabil cand se drogheaza si vrea sa isi schimbe viata dar apoi se trezeste si se minte, cautand partile bune ale mocirlei in care se afla. tipul o iubeste pe blonda. bruneta (dap, e si o bruneta aici) il iubeste pe tip. greu cu oamenii astia!!

- mi-a placut cum tipul ii “scrie” pe mana blondei ca sa poata sa adoarma…si tentativa de sarut…

- “acum nici eu nu mai stiu ce inseamna sa fiu eu insumi”

- “trebuie sa iti ingadui sa fii iubita”

-  manusa care care cade in apa marii…ca si cum viata i-ar fi aruncat o provocare iar el trebuia doar sa o ridice…fara frica!

dar asta mi-a placut mie. Voua..nu stiu.

:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu