return to innocence?

Ciudat dar m-am intors. Mi-am propus de mult timp sa revin. N-am avut timp sa gandesc ce as vrea sa fie diferit, despre ce sa scriu, despre ce sa nu mai scriu, ce foto sa aleg, pe care sa nu le mai postez...Pur si simplu: I'm back!!!!

Ca un om disparut brusc, pe care toti il credeau "mort", care apare fara macar sa trimita un sms, fara planuri, scuze, explicatii, cuvinte pregatite... eu am doar setea de a scrie, nevoia de a spune. poate pentru ca traiesc una din cele mai interesante vieti pe care as fi putut sa o am. Interesanta, ironica, ciudata. Toate la un loc. Nu vreau sa fac destainuri despre viata mea, poate voi mai scapa cate ceva din greseala sau din incapabilitatea de a-mi tine "gura". Dar nu voi povesti nimic, decat ganduri... stiu va fi blogul gandurilor mele!! alea care urla uneori ca vor sa iasa afara cumva, apoi imediat le vezi iesind prin colturile ochilor sau prin colturile buzelor...gasesc ele o portita de scapare.

Deci, ma vreti, nu ma vreti inapoi...eu m-am intors. Si pana la urmatoarea mea disparitie brusca mai raman.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu