cat imi beau cafeaua

Am descoperit un soi de 3 in 1 cu multivitamine: "cafeaua care iti da energie". Un soi de Red Bull cu gust si miros de cafea. Ce m-as bucura daca s-ar inventa ceva care sa iti spele creierul, sa scoti ca pe-un cui dar fara urme, cate o persoana din viata ta. Sa scoti amintiri, sa scoti greseli, rautati, esecuri. Oare asa am deveni mai fericiti?

A! Musai sa scoti regrete. Sentimente de vinovatie. False sentimente de vinovatie.
Am vazut mai de mult un film care aborda ideea asta: spalarea creierului. Oamenii mergeau acolo ca sa uite, de buna voie si nesiliti de nimeni.

Desi uitarea vine singura peste tine, o data cu anii. Doar ca nu vine atunci cand vrei tu, ca sa-ti fie mai usor. Eu mi-am facut o lista virtuala a situatiilor si oamenilor pe care imi doresc sa ii uit. Mai nou s-au mai adaugat cativa pe lista neagra, desi n-as fi crezut vreodata.

Amuzant e ca maine am examen, ultimul meu examen din prima mea facultate, mult, mult prea lunga pentru felul meu de a fi. Maine nu va mai fi la fel de amuzant cu siguranta, dar altceva vroiam sa zic. Am o bafta, ca aproape de fiecare data inaintea unui examen important sa se intample un lucru trist, care sa ma intoarca pe dos si sa nu ma pot concentra. Cineva ar putea spune ca se intampla asta din cauza ca latura mea emotionala este mult prea sensibila si dezvoltata. Asa o fi! Incerc sa o tai acum, sa devina mult prea putin dezvoltata! Pacat ca atunci cand pot sa imi testez latura emotionala la noile ei dimensiuni, nu mai am examene de dat :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu