mi-e dor de mare

Am primit cadou un costum de baie roz :) pinky nu-i tocmai culoarea care ma innebuneste, dar trebuie sa recunosc, nu arata rau deloc. Si o data cu costumul de baie am primit si dorul de mare. marea aia albastra in care sa-ti doresti sa ramai scufundata de dimineata pana seara. Pescarusii cu sunetele lor curioase, apusul, cerul, zarea...si eu in mijlocul lor bucurandu-ma de fiecare briza. asta da vis frumos.

dar nu e timp de vise. nici loc de ele. realitatea ma tine de mana.
n-am luat examenul azi. de fapt nici nu l-am dat.
mai conteaza?

A ramas doar plimbarea pana la capatul Iasului cu Sorin, Cola zero, glucoza, cafea si Biomateriale avansate. Si sa nu uitam discutiile lungi, zambete triste sau ras in hohote. cateva ore de toceala obositoare, da astea nus e pun :D. Si pasarile de la ora 5 dimineata care faceau o panarama :))

eu tot cred ca nu era pupaza, Sorin. Era gugustiuc :P

Imi va fi dor de tine omule...de tine si de Irina. De discutiile lungi cu voi si de hazul de necaz.

Am o idee. HAI la MARE!!!

:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu