she’s got you high

sau mai bine zis 500 days of summer…

iar m-a prins urat de tot un film, asa ca scriu rapid doua randuri pana nu-mi ies din starea aia…

cum care stare?

aia cand parca

intelegi totul

stii totul

nu mai e nevoie de explicatii

nu mai pui intrebari

nu mai vrei raspunsuri…

E un soi de liniste interioara pe care daca ar fi s-o transpunem in imagini ar semana cu o poienita, pe marginea unui lac…cu podetul acela care ajuge chiar pana in mijlocul lacului…iar apa e limpede si linistita, si soarele se-ndreapta spre apus…si se aud greierii cum canta, cate-o broasca lenesa care oracaie sau vantul care mai piaptana crengile copacilor dinprejur…

Asa sunt acum. Am savurat filmul asta facut ca un sotron. si am inteles ca incapatanarea mea de a privi intr-un singur sens atata amar de vreme n-a facut decat sa ma impiedice sa vad altele…Si culmea, acele “altele” sunt de fapt lucrurile minunate…din ceilalti, din mine…

ma simt puternica, sigura, optimista chiar.

Si simt ca acum o luna am privit in directia potrivita: tot inainte!

:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu