ensemble c’est tout

ador untul moale care se intinde perfect…

ador luna mare care se vede uneori clar, alteori  stii doar ca e acolo dupa nori…

ador filmele frantuzesti si muzica ce le insoteste…

ador sa ma simt frumoasa si chiar sa fiu.

ador sa iubesc si sa ofer afectiune.

ador sa fac oameni fericiti.

ador sa visez.

ador sa fac cadouri.

ador coincidentele.

ador sa construiesc metafore din tot ce vad, aud, simt, miros…

ador cafeaua de dimineata sau mai ales mirosul ei…sau poate lenea si jumatatea de ora din bucatarie petrecuta cu fratii mei…

ador “crasmele  facute special pentru mine”.

ador marea, vantul, albastrul, libertatea, intinsul, zarea…

ador ochii in care se poate citi.eu pot.

ador rasul care iti da dureri de burta si de maxilare.

ador primavara si toate florile ei.

ador faptul ca eu sunt eu si ca n-am mai cunoscut pe nimeni ca mine.

ador pianul si sunetele lui .

ador dezordinea mea ordonata.

ador calatoriile, chiar si cele cu gandul.

ador sa fac planuri.

ador cerceii speciali, mai ales ultima pereche primita!!!

ador clipele alea rare cand simt ca sunt fericita cu adevarat…

ador sa ninga peste mine cu petale de cires, cu fulgi de zapada, cu pene, cu stropi, cu stele cazatoare…

ador cartile multe care stau impreuna.

ador strazile si cladirile vechi.ador oamenii noi.si vechi.

ador hainele colorate mai ales cele in dungi.

ador culoarea bleumarin.

ador imposibilul. ador imposibilul care devine posibil.

ador vinul rosu.

ador parcurile in care copii rad si batranii viseaza.

ador sa fiu foarte flamanda si sa mananc.

ador sa fiu “acasa”, si acasa nu e neaparat un loc ci niste oameni.

ador sa fiu eu chiar si atunci cand ei nu inteleg sau nu accepta.

ador budinca, laptele cu orez, ciocolata heidi, pizza aia din piatra neamt.

ador sa-mi fie frig, foarte frig apoi sa ma incalzeasca…un gand.

ador sa fac din putin mult (si nu ma refer la dospit aluat :P)

ador sa ma imbratiseze sylvie.

ador camerele foto, fotografiile…

ador sa urlu in creierii muntilor.

ador sa merg cu bicicleta fara frana.

ador sa fac lucruri noi.

oare incep sa deschid ochii?

:)

am simtit nevoia sa enumerez toate astea dupa ce am urmarit fascinata filmul “ensemble c’est tout”.

Am ramas cu un gand: “Spune-mi ca nu vrei sa plec, mai bine.”

 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu