pe aici…

Am disparut in neant de ceva vreme. M-am oprit pur si simplu. si am facut-o in cel mai costient mod posibil.

m-am oprit din bocetul meu lung, din tristetea de zi cu zi, din a intreba si a mai astepta raspunsuri. si…vorba cuiva drag…a fost nevoie doar de un click.

S-a intamplat mult mai repede decat m-as fi asteptat. Si poate viata mea ar fi continuat in acelasi ton o vreme… dar am intalnit persoana potrivita la momentul potrivit.

Am invatat un nou verb “a intelege”. pentru mine e sinonim cu “a accepta”. Si intre noi fie vorba, eu am avut mari probleme la capitolul asta.

Inteleg ca totul s-a terminat. Si nu saptamana trecuta ci de mult, mult timp.

Inteleg ca viata merge mai departe fara…

Inteleg ca pot iubi din nou…

Inteleg ca la un moment dat voi suferi iar…

Inteleg ca viata e “deal-vale” oricat m-as da eu peste cap s-o fac “sosea dreapta si fara cotituri”…

Sunt bine. Serios!

Uneori chiar fericita…

:)

6.12.2009, 23:00

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarii:

trytounderstand spunea...

proverò a scrivere qualcosa quando troverò un buon dizionario :)
Ciao ciao...

Trimiteți un comentariu