Pe fuga

Imaginati-va ca scriu in fuga azi…am devenit grabita pentru ca incet incet parasesc letargia, inertia si incep sa imi reiau viata. fac foto iarasi, particip la concursuri :) ieri am citit despre canon 400D pentru ca ma provoaca. In plus am descoperit ca e tentanta fotografia in sport.

Azi fac portrete pentru logodna unei prietene. Mi-am pierdut mult antrenamentul si e sentimentul acela straniu ca nici macar asta nu mai pot s-o fac bine si ca oricine ar face-o mai bine decat mine.  dar, cu riscul unui esec total voi ramane “in lupta”…asa cum spuneam cuiva, macar la final nu voi avea regretul ca am ales sa zbor decat sa stau intr-un cuib ascuns de ochii privitorilor. Zborul asta presupune destula teama si nesiguranta, si, sa fim seriosi, nu am pretentia sa ating norii din prima. Important sa este sa incerc, cu orice risc. Altfel cum?

Bun dragilor, scurt si la obiect pentru ca la 12 30 am intalnire la Botanica. Concluzie: nu mai stau in casa. nu mai plang. nu mai astept sa-mi cada din cer el. ma straduiesc sa fac eu tot ce tine de mine pentrU a-mi face viata mai frumoasa. pana la  100% completeaza Dumnezeu.

Pe curand!

ps. nu stati in casa. incercati sa faceti ceva nou azi, orice!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comentarii:

trytounderstand spunea...

Unfortunately I cannot understand anything written in romanian, even though I have friends and collegues from there... and even though, sometimes, I have memories linked to that Country.
Nice blog!

----------------------------------
Graba
Când ai plecat,
târziu,
marea flutura batiste
de meduze
pe peronul
apelor nelinis¸tite
în care din graba
îti uitasei parul
ce începuse
mai apoi sa creasca
pe pieptul unei stânci
disperate.

(I. Gaghii)
----------------------------------

Clau spunea...

Grazie per la tua visita. e per questa bellissima poesia.
e molto semplice imparare rumeno, perche e simile con la tua lingua. Prova!! :P

Io, invece, amo la tua paese, la tua lingua...Roma, Firenze, Siena, Toscana, Sardegna...tutti questi posti mi ricordano che una volta lui m'a amato tanto...e si sente ancora la il profumo della nostra amore.cosi sara per sempre. :)

Trimiteți un comentariu