i’m a happy winner!

Nu stiu altii cum sunt, dar eu sunt binecuvantata. Sunt binecuvantata cu:

- parinti care ma iubesc;

- frati care ma iubesc;

- verisori/matusi/unchi/neamuri care ma iubesc;

- vecine care ma iubesc;

- prieteni de familie care ma iubesc;

- prietene/prieteni care ma iubesc.

Si daca mai sunt si altii de care nu stiu, sa se anunte ca sa ii trec aici :P

Ideea este ca nu..nu am iubirea unui om la care am tinut cu toata fiinta mea, nu am bani ca sa pot sa imi indeplinesc tot felul de dorinte, nu am un job care sa imi aduca bani si realizare profesionala.

dar am iubire. Iubirea celor din jur, a celor cu adevarat importanti si iubirea lui Dumnezeu.

Cred e e destul deocamdata :)

Multumesc…

Scriu toate astea pentru ca azi am castigat un concurs foto. Si multumesc voua celor care au votat zi de zi ca eu sa fiu happy astazi. ia uitati ce am castigat: this photo camera!!

yuppyyyyyyyyyy!!

:)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu