Neata! Ce frumoasa este viata! :)

nu-mi amintesc sa fi postat ceva, vreodata la ora 6 dimineata. dar se pare ca si cei mai hopeless, reusesc sa-si depaseasca propriile limite.

m-a lovit un val de buna dispozitie, optimism si multumire incat simt nevoia sa si ofer cate putin din fiecare.

nu-mi merge mai bine ca de obicei, n-am mai multi bani, nici perspective mai colorate, nici macar nu sunt iubita mai mult ca de obicei…ceea ce demonstreaza a nspea mia oara ca linistea si bucuria vin din interior si pot coexista cu monotonia vietii, ba chiar cu unele probleme.

citesc o carte care-mi tine mintea ocupata si imi explica de ce am o atractie fatala pentru barbatii nepotriviti.

Va dau un link, poate ajuta pe careva:

Femei care iubesc prea mult

mi-am propus sa citesc mai mult si chiar functioneaza. ador cartile care ma ajuta sa imi fac introspectia de zi cu zi, care imi lasa “teme pentru acasa” si nu-mi da voie sa ma plafonez.

La fel de buna e Holly Bible. o recomand cu caldura.

Ce sa va zic?! Daca imi luati blogul de la inceputuri pana in prezent veti remarca o evolutie…ceea ce va dorim si dumneavoastra!

O zi superba, cu cant si soare, chiar cand seful se crizeaza sau mancarea se arde in cuptor!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu